still309

查看个人介绍

一片天空
一刻宁静

Breathe - Rhodes

ben:

Night break in two
星空再次被撕裂
There's a light in the sky, there's a light, and it's all for you
星空中的那道光芒,都是为你而生
Dawn colors all
破晓渲染了万物
Tell me how do you feel
告诉我你感觉如何
Tell me how do you need to heal
告诉我该如何治愈你
Are you holding your breath again
你会再次屏住呼吸吗?
Are you holding your breath again
你会再次屏住呼吸吗?


Breathe, release it all
深呼吸吧,释放所有
Come on now, I'll keep you warm
来我身边吧,我来为你取暖
Breathe, release it all
深呼吸吧,释放所有
Come on now, I need your love
来我身边吧,我需要你的爱
Come on
来吧


I'll steer the wind, don't you move
我乘着风,你不要离开
Will it carry me, easily carry me close to you
它会带着我到达你的身旁
Don't loose your sight
不要转移你的视线
When the fire in your heart takes a hold of your life
当心中的火焰占据你的生活
Are you holding your breath again?
你会再次屏住呼吸吗?


Breathe, release it all
深呼吸,释放所有
Come on now, I'll keep you warm
来我身边吧,我会为你取暖
Come on
来吧
Breathe, release it all
深呼吸,释放所有
Come on now, I need your love
来我身边吧,我需要你的爱
Come on now
现在就来吧


Never give up, never give up
永不放弃
Never give up, never give up
永不放弃
Never give up, never give up
永不放弃
Breathe, release it all
深呼吸,释放所有
Come on now, I'll keep you warm
来我身边吧,我会为你取暖
Come on
来吧
Breathe, release it all
深呼吸,释放所有
Come on now, I need your love
来我身边吧,我需要你的爱
Come on now
现在就来吧
There's a life, it's all for you
我的生命已是你的
Come on now
现在就来吧
There's a life, it's all for you
我的生命已是你的
Come on now
现在就来吧
There's a life, it's all for you
我的生命已是你的
Come on now
现在就来吧
Breath, release it all
深呼吸,释放所有

评论
热度(16)
©still309 | Powered by LOFTER